Меню сайту |
|
 |
Форма входу |
|
 |
Категорії розділу |
|
 |
Пошук |
|
 |
Календар |
« Січень 2013 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
 |
Архів записів |
|
 |
Наше опитування |
|
 |
Друзі сайту |
|
 |
Статистика |
|
 |
|
Головна » 2013 » Січень » 21
 І знову я повертаюся до теми автоматів і вендінгової бізнесу взагалі. Я
вже не раз говорив, що дана область бізнесу подобається мені найбільше,
за рахунок свого автоматизму, простоти реалізації і досить високого
рівня прибутку.
...
Читати далі »
|
Ми й оком не встигли моргнути, як зима стала здавати свої позиції, поступово поступаючись місцем весні. Не за горами і жаркі літні д
...
Читати далі »
|
Як ви думаєте, скільки можна заробити на торгівлі газетами? Ми
проаналізували стан цін на друковані продукти в кіосках, співвіднесли
цифри з тими, які рекомендують видавництва і прийшли до цікавого
висновку.
...
Читати далі »
|
 Як ви думаєте, як давно існує вендінговий бізнес? 20, 30 або може бути 100 років?
...
Читати далі »
|
Чого тільки не придумують фахівці вендінгової біз
...
Читати далі »
|
Кілька років тому в нашій країні почався справжній бум на платіжні термінали. Дрібні, середні і навіть великі підприємці ст
...
Читати далі »
|
 Дуже важливо час від часу дивитися на себе з боку. Книга Хейдема і
МакКензі якраз і дають бізнесменові таку можливість – тут представлений
погляд клієнта. Легке, часто дотепне, оповідання підводить до думки
(точніше, змушує згадати), що гонитва за кількістю часто призводить до
втрати більш цінного – якості. Адже саме якість в кінцевому підсумку
робить бізнес успішним.
Прочитайте цю книгу і дайте відповідь чесно самі собі: коли ви
востаннє спілкувалися зі своїм клієнтом з метою дізнатися, чи залишився
він задоволений результатами співпраці з вами?
Можливо, книга підштовхне до здійснення змін, здатних значно поліпшити ваш бізнес.
|
 Теорію, багато положень якої можна знайти в масі інших бізнес-книг,
Тиньков щедро приправляє прикладами з власного, чого вже, надзвичайно
багатою і яскравою практики. У цьому і полягає основна цінність видання.
Читачі відзначають цілий ряд чудового:
- Пасажі про маркетинг. Приклади складаються в незаперечну аксіому:
успішний бізнес робиться маркетингом. І зокрема, як один із
результативних прийомів – створення людини-бренду, яким, наприклад, є
сам Тиньков.
- Думки з HR. Практичні викладки по підбору персоналу, який найкращим
чином буде відповідати займаним посадам і цілям бізнесу. Наводяться
зрозумілі принципи керів
...
Читати далі »
|
 Рекомендується всім, хто займається структуризацією бізнес-процесів.
Основна ідея: бізнес майбутнього – це клієнтоорієнтований бізнес, і поки
не пізно, треба йти від орієнтування на продукт, це минуле століття,
панове.
Причому клієнт – це не лише покупець, це практично весь ланцюжок задіяних у бізнесі осіб, від партнерів до дилерів.
Хаммер описує технологію безболісної зміни орієнтації, багато пише про
менеджмент інновацій, про подолання і вирішення застарілих проблем
бізнесу.
Читачі відзначають непоганий стиль і якісно виконаний переклад.
|
 Книга допомагає сформувати продуктивне розуміння понять «гроші»,
«резервний фонд», «кредит», «інвестиції» і інш., – В ній дається повний
огляд фінансових інструментів. Основна думка автора: починайте збирати
прямо зараз! – При всій своїй простоті тільки по прочитанні книжки
розгортається в понятійну панораму, яка просту думку робить непорушною.
|
 Серед низки книг, написаних Брайаном Трейсі цю відзначають як особливо
корисну – завдяки зібраним і описаним у ній практичним методикам, які
можна застосовувати в будь-якій сфері діяльності. Багато читачів (як
бізнесмени, так і держслужбовці) в якості доказів наводять свої власні,
значно зрослі робочі показники.
|
 Недовга розумна книга про те, як найбільш оптимально витрачати гроші.
Простий мову робить її придатною для читання самому широкому колу осіб, а
головна тема (вміння раціонально витрачати ресурси) – корисною всім,
починаючи від студентів і домогосподарок, закінчуючи принциповими
супротивниками будь-якого організованого бізнесу. Багатий не той, у кого
багато, а той, кому вистачає – Клейсона якраз і пояснює, як зробити
так, щоб «вистачало».
|
 Чи не доводилося вам читати Дугласа Адамса «Автостопом по Галактиці»?
Якщо так, то автор і головний герой цієї книги напевно нагадає вам
декого. А саме – чудового Форда Префекта. У мільярдера Бренсона (за
деякими оцінками його заробіток складає більше 3 мільйонів фунтів) дуже
схожа установка на легкість. Захотілося? Так в чому ж справа – роби! Це
просто!
Книга Бренсона – захоплююча розповідь про те, як чудово йому живеться
на світі. Один з головних секретів його щастя – він небоїться помилок і
ніколи не відкладає щось з остраху помилитися.
Ні моралізаторства, немає відчуття «надмірного» автора, немає позиції
поклоніння бізнесу; є життя. До речі, в книзі чимало розпові
...
Читати далі »
|
 Прочитавши цю книгу, ви не обов’язково відразу ж станете бачити
наскрізь людей, що вас оточують. Але книга дуже виразно пояснює
рекламні механізми і ключові закони маркетингу. Написане являє собою не
тільки цікавий матеріал (з великою кількістю цікавих фактів з історії
світового бізнесу, в тому числі), книга здатна принести реальну
практичну користь.
Що стосується цікавих фактів, то як вам ось такі:
- Помилка начальника, навіть якщо він великими літерами на важливому
документі написав ЗАТВЕРДЖУЮ, не буде виправлена підлеглими
...
Читати далі »
|
 "Я бажаю Вам стати переможцем. Нехай Ваше життя буде корисне для інших. Ваш Бодо Шефер”.
Дана книга концентрує в одному томі ідеї-правила автора, розкидані по іншим творам. Ось деякі (основні):
- Ставити мету домагатися нехай невеликих, але позитивних результатів кожні три дні (правило трьох днів);
- Дотримуватися правила «якомога швидше» – у всіх справах;
- Перші результативні дії за новим проектом повинні проводитися в перші ж 72 години після оформлення думки (правило 72 годин).
| |
|
|