Неділя, 19.05.2024, 12:06 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
mybiznesidei
найкращі ідеї для бізнесу

 БІЗНЕС БЛОГ
Будь чесний із самим собою, і з людьми, завжди роби все вчасно, ніколи не здавайся, йди до своїх цілей, навіть якщо все погано.
Головна
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Бізнес книги [9]
Вендінговий бізнес [9]
Пошук
Календар
«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 2
Друзі сайту
Статистика

Головна » 2013 » Січень » 21 » Бізнес ідея: «Багаті» платіжні термінали
20:25
Бізнес ідея: «Багаті» платіжні термінали

Кілька років тому в нашій країні почався справжній бум на платіжні термінали. Дрібні,
середні і навіть великі підприємці стали звертати увагу на простій в
організації і дуже перспективний бізнес, який можна було організувати за
допомогою цих автоматів.
Вкладення були мінімальні, а прогнозований прибуток обіцяла швидку окупність. Перший платіжний термінал в нашій країні з'явився в Москві в 2000 році. Через десять років (до 2010 року) кількість машин для автоматичної оплати досягло цифри 447.2 тисяч штук.

Перші платіжні термінали найчастіше використовувалися для надання послуги поповнення балансу мобільного телефону. Пізніше кількість видів платежів поступово розширювалася, поки не охопило практично всі сфери життєдіяльності сучасної людини. Сьогодні
за допомогою цих пристроїв можна поповнити баланс стільникового
телефону, оплатити послуги ЖКГ, інтернет, телебачення, кредити і багато
іншого.
Розширення функціоналу зробило платіжні термінали зручними не тільки для користувачів, але і для підприємців. Адже, чим більше послуг вони пропонують клієнтам, тим більший потенційний прибуток.

Єдиний (але дуже великий) мінус сучасного термінального бізнесу - неймовірно висока конкуренція. Пробитися новачку, що володіє парою-трійкою платіжних терміналів, практично неможливо. Якщо в роботі використовувати стандартне обладнання ....

«Багаті» платіжні термінали, які створюють позитивні емоції

Жодна технологія не існує вічно в своєму первозданному вигляді. Всі доопрацьовується, поліпшується і змінюється, будь то лампочка або платіжний термінал. Іноді,
достатньо провести невелике дослідження серед споживачів, для того щоб
вивести продукт або послугу на абсолютно новий рівень.

Російська
компанія «ЕкоЕксперсс» з Томська, працююча в сфері виробництва
платіжних терміналів з далекого 2002 року, завдяки проведеним
дослідженням, змогла виявити одну важливу закономірність.
При
виборі терміналу в місцях з високою конкуренцією (там, де на невеликій
площі встановлені апарати різних компаній), потенційні клієнти віддають
переваги тим автоматам, які, крім основної функції, дарують позитивні
емоції.

Що може впливати на відчуття клієнта? Це може бути зовнішній вигляд терміналу (дизайн, колір), звуковий супровід, якісь додаткові функції. Загалом, все те, що робить процес оплати більш інтерактивним і захоплюючим.

У
2007 році компанія «ЕкоЕксперсс» поставила перед собою завдання
створити такий більш «людяний» платіжний автомат, який клієнти повинні
були сприймати, як щось більше, ніж бездушну електронну машину.
Всі задумки були втілені в їх новій розробці, якою став «багатий» платіжний термінал. Цей
апарат увібрав в себе всі функції звичайного автомата для прийому
платежів, але надав потенційним клієнтам додаткові бонуси і став більш
«живим».
Основна ідея нового апарату заснована на психології клієнтів. Мета
- надати користувачеві такі умови, які позитивним чином вплинуть на
процес прийняття рішення (тобто, змушують клієнта постійно користуватися
саме розробкою від «ЕкоЕксперсс», збільшують середню ставку платежу).

Чим багатий платіжний термінал привабливіше звичайного?

По-перше, він розумніший за свого «звичайного побратима». Платіжний термінал від компанії «ЕкоЕксперсс» зберігає і використовує всю доступну інформацію про всіх клієнтів. Для цього у нього є внутрішня пам'ять, де і зберігаються всі необхідні дані. Під словом «інформація» найчастіше мається на увазі номер телефону платника. Саме він-то і є головним ідентифікатором. Процес «улещування клієнта» виглядає приблизно так.

Якщо
людина користується послугами «багатого» платіжного терміналу вперше,
то по завершенні операції він отримує якийсь певний бонус або подарунок.
Це може бути цукерка, а може бути і додаткова сума на рахунок. Наприклад, якщо клієнт поповнює баланс телефону на 50 рублів, в якості заохочення автомат може «покласти» додаткові 10 рублів. Дрібниця, але приємна. Коли клієнт повернеться, щоб знову поповнити свій баланс, то термінал привітає його. Можливо, привітає з отриманням якоїсь знижки і, знову-таки, вручить жменю цукерок.

Як ви думаєте, яка буде реакція клієнта? Майже напевно задоволений і трохи здивований платник приведе своїх друзів, щоб ті на власні очі побачили незвичайний апарат. І скористалися його послугами.

Як
повідомляють розробники, витрати на всілякі бонуси збільшують щомісячні
витрати на обслуговування платіжного терміналу максимум на 5%.
При цьому прибуток «багатого» терміналу може бути вище на 60-70%, в порівнянні з традиційними автоматами по прийому платежів. А тепер найприємніше. Найбільшу прибутковість «багаті» платіжні термінали показують в тих місцях, де вже встановлені апарати інших виробників. Тобто, за рахунок психологічних моментів, вони переманюють потенційних платників до себе. Таким чином, томські розробники вирішили одну з найбільших проблем «платіжно-термінального» бізнесу.

Категорія: Вендінговий бізнес | Переглядів: 405 | Додав: chepe1994 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: